یه روز سرد پائیز

یه روز سرد پائیز
نـتــرس از هجـــــ ـــ ـوم حـضــــــ ــــ ــورم .. چــــيزي جــــ ـــ ـز تـــنــهايي با من نيـــستـــــ ـــ ـ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یه روز سرد پائیز... و آدرس ye-rooze-sarde-paeiz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 بهنام: اعتراف می کنم بچه که بودم می
 خواستم برم دستشویی تلویزیون رو خاموش
 می کردم تا کارتون تموم نشه و بعد می
 آمدم گریه می کردم به مادرم می گفتم کار
 تو بود روشن کردی کارتون تموم شد!

 شمیم: اعتراف می کنم معلم دوم دبستانم
 می گفت: املاها رو خودتون بنویسید که من
 با دوربین مخفی می بینم کی به حرفام گوش
 می ده... از اون روز کار من شده بود گشتن
 سوراخ سمبه های خونه و سوال های مشکوک
از مامان بابام: امروز کی اومد؟ کی رفت؟
 به کدوم وسیله ها دست زد؟ بیشتر هم به
 دریچه کولر شک داشتم!

 مهرشاد: یک روز ایستاده بودم منتظر
 تاکسی هی می گفتم میدون ونک! بعد از 2-3
 بار دیدم بهم بد نگاه می کنن! دور و برم
رو که نگاه کردم فهمیدم ایستاده ام توی
میدان ونک می گم ونک!

 لادن: اعتراف می کنم وقتی بچه بودم
 کارتون فوتبالیستها رو نشون می داد، من
 هم که بدون استثنا عاشق تک تک پسرای توی
کارتون بودم، می رفتم لباسمو عوض می
 کردم، یه لباس خشگل و شیک می پوشیدم، تا
 وقتی توی دوربین نگاه می کنند، منو
ببینند و عاشقم بشن!

 ستاره: اعتراف می کنم یه بار اتو کشیدن
 موهام یک ساعت طول کشید، چون موهام بلند
 بود، بعد از کلی کیف کردن و احساس
 رضایت، نگاه کردم دیدم اتوی مو خاموشه!

 نگار: کلاس اول دبستان بودم سر درس "ص"
 وقتی داشتم مشقاشو می نوشتم به ذهنم
 رسید ما تو زبان عامیانه می گیم "بارون"
 اما کتابیش می شه "باران"، پس صابون هم
لابد صابان هست اصلش! از این نبوغ خودم
 کیف کردم، همه مشقامو نوشتم صابان!
 فرداش معلممون به شدت نبوغمو برد زیر
 سوال!

علی: اعتراف می کنم بار اول که یه بز از
 نزدیک دیدم بچه بودم، از ترس بهش سلام
 کردم بعد فرار کردم.

 شیوا: اعتراف می کنم بچه که بودم یه بار
 با آجر زدم تو سر یکی از بچه های اقوام،
 تا ببینم دور سرش از اون ستاره ها و
 پرنده ها می چرخه یا نه! تازه هی چند بار
 پشت سر هم این کار رو کردم، چون هر چی می
 زدم اتفاقی نمی افتاد!

 نگین: اعتراف می کنم یه بار پسر همسایه
 چهارساله مون رو با باباش تو خیابون
 دیدم گفتم سلام نوید چه طوری؟
 دیدم بچه تحویلم نگرفت باباهه خندید.
 اومدم خونه به مامانم گفتم نوید ماشالا
 چه قدر بزرگ شده!
 مامان گفت نوید کیه؟
 گفتم: پسر آقای...
 گفت اون اسمش پارساست، اسم باباش نویده!

 بهزاد: اعتراف می کنم کلاس اول دبستان
 بودم تحت تاثیر این حرفا که نباید به
غریبه آدرس خونه تون رو بدید، روز اول
 به راننده سرویس آدرس اشتباهی دادم و از
 یه مسیری الکی تا خونه پیاده رفتم و
 تازه فرداش موقعی که سرویس دنبالم
 نیامد تازه شاهکارم برای خانواده معلوم
 شد!

 اعتراف می کنم چند ماه پیش تو شرکت بودم
سر کارام یهو مدیر عامل از تو اتاق خودش
 گفت: امیـــــــر جووون... بلند گفتم
جانم؟ گفت خیلی می خوامـــت... گفتم منم
 همین طور... گفت پیش ما نمیای؟ گفتم چرا،
حتماً... از پشت میزم بلند شدم برم توی
 اتاقش. به در اتاقش که رسیدم دیدم داره
 تلفنی با دوستش حرف می زنه و من از شدت
 ضایعگی دیوار رو گاز گرفتم...

 مونا: چند روز پیش دختر خالم گوشی
 موبایلش رو خونه ما جا گذاشته بود... بهش
 اس ام اس زدم: گوشیتو جا گذاشتی!

 چند وقت پیش تو حیاط خونه سیگار می
 کشیدم که صدای باز شدن در حیاط اومد منم
حول شدم سیگار رو روی گوشیم خاموش کردم
 و بدتر از اون این که بلافاصله گوشی رو
 پرت کردم توی باغچه و سیگار خاموش موند
 تو دستم!



نظرات شما عزیزان:

Na30m
ساعت18:33---20 بهمن 1390
ely faghat doa kone dastam besh nare3

الناز
ساعت13:40---20 بهمن 1390
میگم بخ په روی شروین نیاریااااااااااااا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 19 / 11برچسب:, ] [ ] [ Na30M ]

درباره وبلاگ

دلهره هايت را به باد بسپار اينجا دلي هست كه براي ارامشت دستي به اسمان دارد...
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 139
بازدید ماه : 307
بازدید کل : 151723
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1

مرجع کد اهنگ وبلاگ

لوگوی وبلاگ Image Hosted by Free Photo Hosting at http://www.iranxm.com/ "عضويت در وبلاگ یه روز سرد پاییز" با ثبت نام دروبلاگ ما خبر هاي مهم را در ايميلتان دريافت نماييد Image Hosted by Free Photo Hosting at http://www.iranxm.com/